وضعیت اقتصادی تولید اسباب بازی در آسیا و خاورمیانه
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

وضعیت اقتصادی تولید اسباب بازی در آسیا و خاورمیانه

 

. ایالات متحده تقریباً 40 درصد از بازار جهانی اسباب بازی محسوب می شود، در حالیکه فقط دو درصد از کودکان دنیا در ایالات متحده زندگی می کنند. برای کمپانی های بزرگ اسباب بازی سازی، بازار بین المللی شامل کشورهای اروپائی و بخش هایی از آمریکای جنوبی، با بازارهای کوچکی در استرالیا و بخش هایی از آسیا (بیشتر ژاپن) می شود. 

 

 

 واردات اسباب بازی

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط صنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این مقوله یکی از فعالیتهای وارداتی این شرکت بوده و علاوه بر موارد گفته شده این شرکت توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. این مجموعه به دلیل داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  با در نظر گرفتن این مسئله که خرید اسباب بازی و … که بیشتر به سلیقه واردکننده بستگی دارد و مشتری تمایل به خرید کالا با حضور خود و  به سلیقه خود دارد قادر است مشتری را در هنگام خرید در کشور چین با مترجم مسلط به زبان چینی ، فارسی، انگلیسی همراهی کند تا بخش عظیمی از نگرانی خریدار در هنگام خرید و چانه زنی و انتخاب شرکت معتبر چینی برطرف شود. همراه شما هستیم با خریدی مطمئن و مناسب!!

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 





:: برچسب‌ها: اسباب بازی چینی , انواع اسباب بازی وارداتی , واردات اسباب بازی از چین , واردات و ترخیص بازی فکری , تولیدکنندگان اسباب بازی در آسیا , toys , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: